فقط 24 ها
به وبلاگ کلاس خودتون خوش آمدید.
درباره وبلاگ


به وبلاگ کلاس خودتون خوش آمدید.عکس بالا عکس کلاسمونه مثلا.
نويسندگان
شنبه 1 تير 1392برچسب:, :: 16:57 :: نويسنده : esmaeil

 

 
 
 

طبليقات

 

 

اگر به بازی بسکتبال علاقمند هستید روی تصویر زیر کلیک کنید


اگر به بازی قوی ترین مردان علاقمند هستید

روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 


 

اگربه بازی پرش با موتورسیکلت علاقمندهستید

روی تصویرزیرکلیک کنید


اگر به بازی تنیس علاقمند هستید روی تصویر زیر کلیک کنید

 


اگربه بازی دوچرخه سواری علاقمند هستید روی تصویر زیرکلیک کنید


اگر به بازی دو ومیدانی علاقمند هستید روی تصویر زیر کلیک کنید

 


اگر به بازی بیس بال علاقمند هستید روی تصویر زیر کلیک کنید


برای لذت بردن ازبازی زیبای پنالتی روی تصویر زیر کلیک کنید


اگربازی زیبای را دوست دارید

کلیک کنید


برای لذت بردن از یک بازی زیبا ی آموزشی درس ریاضی روی تصویر زیرکلیک کنید

Tell and Yoichi

 


برای لذت بردن از یک بازی زیبا رایانه ای روی کلمه اسکی کلیک کنید

اسکی


اگر به بازی مرد عنکبوتی علاقمند هستید روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 
یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:32 :: نويسنده : esmaeil

 دانلود بازی واقعاً جذاب Fruit Ninja اونم ورژن 1.7.6 که HD هم هست اونم برای اندروید.پس از این جا دانلود کنید،روی  گوشیتون بریزید،نصب کنید و حالشو ببرید.

رمز:elm4u.loxblog.com

دانلود

یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : esmaeil

دانلود angry birds skin pack1.0-x64 که یه پوسته ی عالی برای ویندوز 64 بیتی هست.

رمز:ندارد.

دانلود

یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:30 :: نويسنده : esmaeil

 دانلود تم angry birds space.

رمز:elm4u.loxblog.com

دانلود

جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : esmaeil

رمز: www.yasdl.com

برای دانلود به لینک زیر بروید.

http://s2.picofile.com/file/7697334187/10_top_Goal_championleague2011_YasDL_com_.rar.html

جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 15:27 :: نويسنده : esmaeil

بازی کاراگاه علوی یک بازی ایرانی اصیل است که دارای داستانی جالب است.

شما در این بازی باید با کشف شواهد راز قتل خانم روژان را پیدا کنید.

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://s3.picofile.com/file/7710651505/alavi_game_pc_setup_www_FreeGames_iR.zip.html

منبع: www.freegames.ir

رمز: www.freegames.ir

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
 Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه وطن دانلود )
شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد



ادامه مطلب ...

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "



ادامه مطلب ...
شنبه 1 فروردين 0برچسب:, :: 14:38 :: نويسنده : esmaeil

 

بازی فکری و بی نهایت زیبای Crazy machines2 نسخه جدید (دوم)

Crazy machines 2 PC game

این بازی کم حجم و پر طرفدار را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمائید.

 

امروز وطن دانلود قصد دارد تا شما را با یک بازی فکری و هیجان انگیز که احتمالا از قبل نام آن را شنیده اید آشنا کند، Crazy Machines 2 Complete نام یک بازی فکر بسیار زیبا و هیجان انگیز است که توسط کمپانی FAKT Software ساخته شده و به وسیله شرکت Kalypso انتشار یافته است . این بازی که در ژانر بازی های استراتژیک و فکری قرار می گیرد بدین گونه است که در هر مرحله می بایست با بهره گیری از بهره ی هوشی خود و البته در نظر داشتن قوانین فیزیکی و هندسی ، کاری را که در ابتدا به شما گفته می شود انجام دهید .

Crazy Machines 2 را می توان نسخه ای پیچیده و تکامل یافته از بازی دومینو دانست چرا که برای رسیدن به هدف می بایست با چینش دقیق ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد ؛ توپ ، چرخ دنده و سایر اشیایی که در تکان دادن سایر شی ها استفاده می شود راهنمایی کرده و به مقصد برسانید .این گیم که از گرافیک قابل قبولی بهره می برد در چندین مرحله متفاوت انجام پذیرفته و هر چه به سطوح بالاتر می رسید ، رسیدن به هدف سخت تر و پیچیده تر می گردد . این بازی شاید بالغ بر 15 ساعت بازی فکری را برای شما فراهم می آورد، که به کمک آن می توانید ضریب هوشی، توانایی حل مساله و سرعت انتقال ذهن خود را بسنجید. گرچه این بازی علاوه بر تست هوش، یک سرگرمی فوق العاده است. پیشنهاد ویژه وطن دانلود به برنامه نویسان و کسانی که وقت زیادی را پای کامپیوتر میگذرانند، این بازی است تا هم به عنوان ورزشی برای ذهن،و هم رفع خستگی آنها باشد.
 



ادامه مطلب ...
شنبه 1 فروردين 0برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : esmaeil

 

 

بازی اکشن Splinter Cell

TOM CLANCY's Splinter Cell - Chaos Theory


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازی قرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

ادامه مطلب دانلود بازی اکشن



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 250668
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه